Wednesday, May 13, 2009

Rama-rama yang pilu

Wah, tajuk tu gempak gila..hahaha...Em dah lama gak aku tak peduli nak hapdet ruang ni...em aku banyak benda jer nak cite tapi setiap kali bukak aku rasa macam xde mood nak menulis n mengarang ayat...Masalah biasa la, jiwa kacau.hehehe

Sekarang aku akan cuba rajinkan diri la untuk hapdet...Tapi sebenarnya aku tengah nak naik taraf (hebat bunyinyer.hahaha) blog aku ni...

Kuatnya aku melalut ni, sebenarnya aku tak tahu nak cerita apa kat sini...Nak cerita pasal percutian aku yang dah basi pun macam malas lagi. Nanti lah aku cerita

Hem semalam aku rasa sedey sangat, bukan sedey jugak tapi lebih kepada rasa macam pilu n sayu jer...hem sebabnyer...biarlah aku jer yang tau...tapi apa pun, aku akan sentiasa ingat hari semalam dalam idup aku...12.05.2009....Ikutkan, xmenarik pun tarikh tu, angka dia pun tak cantik mana tapi meninggalkan kesan yang berbeza pada aku...Huhuhu....Kalaulah....perjalanan hidup ni boleh direncanakan dengan setepatnya dan memberi kegembiraan untuk semua orang n kepuasan untuk diri sendiri sekali, alangkah bagusnya...huhuuuuu...Pape pun tahniah untuk seorang teman yang semakin maju ke depan dalam kerjaya dia...dia memang deserve utk dapat semua tu...Gembira sangat dengar berita tu...Pesanan untuk teman aku tu, cayyo' n harap jangan la berubah ke arah yang tak baik lepas ni, kalau ke arah yang baik xpe la. Jadilah siapa kita yang sebenar walau di mana saja berada. Kedudukan tu hanya kat dunia je, di akhirat kedudukan tu semua da tak berguna kalau kita tak laksanakan dengan sebaik mungkin...(Hem sebenarnyer aku tak layak pun nak nasihat dia, siapa la aku) Apa pun tahniah teman :-)

No comments:

Post a Comment