Saturday, April 25, 2009

Hari Yang Panjang

Aku rasa lama sangat nak berakhir harini. Aku memang tunggu harini berakhir cepat, senang sikit ati aku bila dan sampai kul 12 malam sebab aku boleh balik terus dan tenangkan hati aku kat umah. Sekarang aku memang tak rasa tenang langsung. Benci pun ada... Kenapa lah aku kena hadapi semua ni. Tapi apa pun aku sebenarnya dah tak sebingung sebelum ni sebab kegusaran aku dah berakhir. Aku dah buat keputusan muktamad tentang percaturan hidup aku lepas ini. Apa yang bakal berlaku selepas ini aku hanya serahkan kepada yang Esa.

Ya Allah semoga kau berikan aku kekuatan untuk lalui semua dugaanMu


Tapi macam mana pun aku harapkan ia akan berlaku seperti yang aku ingini. Harap ia akan memberikan kebaikan kepada aku dalam meneruskan perjuangan hidup aku dihari mendatang.
Sebenarnya aku dalam dilema sebelum ni sama ada nak berhenti kerja atau meneruskan kerja kat tempat kerja aku sekarang ni tapi semua ni dah jelas sekarang (aku nak berhenti)... :-)

No comments:

Post a Comment