Thursday, April 16, 2009

Yeyyy, cuti panjang...

Hem esok aku akan ke sipadan (bercuti panjang)..aku sekarang xtau nak cakap seronok atau tak....sebenarnya setengah dari diri aku rasa sangat seronok, separuh lagi rasa berat ati lak coz nanti sekembalinya aku dari sana, akan ada perubahan besar dalam hidup aku.kiranya percutian ini akan jadi satu percutian untuk memperjelaskan apa hala tuju aku nanti...serius aku rasa berat hati pasal hal ni...pape pun aku akan bagi tau nanti apa halnya dan kenape aku rasa berat hati bila aku dah tetapkan pendirian aku nanti.
Tapi sekarang ini aku hanya mampu cakap aku sekarang jiwa kacau...Kadang rasa macam nak menangis pun ada, entah macam mana nak jelaskan sebab aku rasa apa yang aku miliki sekarang adalah separuh dari diri aku tapi kadang dugaan yang aku terima sangat berat untuk aku tanggung...sapa yang baca ni mesti pening bangat.hahaha...Kalau nak tahu, ayat yang memeningkan ni menggambarkan betapa kacaunya jiwa aku sekarang.huhu nak menangis...




Tapi walau apa pun keputusan aku nanti, harapnya ia adalah langkah terbaik untuk diri aku dan juga orang sekeliling aku. aku taknak melukakan walau sekelumit hati orang disekeliling aku. Betul-betul berharap apa sahaja keputusan aku nanti tidak akan memberikan kesan negatif kepada siapa sahaja.

Jadi, kat sini aku nak sampaikan pesan untuk seorang teman yang aku senang, harap anda akan faham n terima seadanya apa yang akan berlaku nanti. Doakan aku kuat menempuhi segalanya...Hem dia bukannya baca pun blog aku ni, saje tulis untuk tenangkan ati jer...Harap apa pun nanti, ikatan persahabatan yang wujud xkan terjejas...senang bangat dengan kamu :-)

Hem termelalut jauh pula...sebenarnye nak cerita pasal sipadan, tapi apa pun akan diceritakan bila dah sampai sana la...sekarang mood sudah hilang lorrrrr.hehehe




No comments:

Post a Comment