Friday, May 22, 2009

Entry Terakhir dari Opis Kosmo!

Hem arini aku sengaja buat entry ni dari opis Kosmo! ni sebagai kenangan terakhir aku kat opis ni.hehehe...Yela lenx aku da xkan jejak kaki kat sini lagi..Kalau jejak sekalipun xkan jejak ngan title reporter Kosmo! dah...Title baru yang akan aku bawa kalau jejak pejabat ni kemudian ari, aku belum pasti lagi.Adakah akan jadi salah seorang reporter kumpulan yang satu lagi???hahaha...Em melalut pulak...

Ok, bagi sesapa yang terlebih perasaan ingin taunya, ni la suasana kat dalam opis Kosmo! masa aku tengah buat entry ni...




Masa ni xde orang sangat sebab ramai yang xkeje arini..kalau hari biasa alan sedikit sibuk tapi harini memang lengang sikit...

Hemmm, berbalik mengenai perasaan aku harini, hem sukar untuk aku jelaskan...Rata-rata orang yang aku jumpa harini tanya apa perasaan aku. Sedih ker, sayu ker, n mungkin aku rasa berat hati.Papepun kalau hendak dibandingkan perasaan berat hati tu, aku rasa lebih berat hati masa hendak buat keputusan hantar surat resign dulu...Yang pastinya, sebelum aku bagi tau bos aku, aku amik masa yang lama sebab aku rasa half2 n sangat berat hati..Lepas perbincangan panjang yang kami adakan pun, aku masih berat hati lagi tapi akhirnya aku rasakan keputusan untuk berhenti terbaik untuk aku...

Segalanya telah aku pk n buat masa ni aku memang rasakan ini keputusan terbaik untuk aku sebab ada banyak lagi perkara (rahsia) yang aku perlu buat untuk diri aku. Kalau aku terikat ngan mana2 syarikat, aku rasa sukar sikit untuk buat apa yang aku nak lakukan ini. So, berhenti adalah keputusan aku. Yang pastinya, kalau suatu masa nanti aku terbuka pintu hati untuk memasuki dunia kewartawanan ni lagi, aku mungkin akan kembali, gempak gituuuu.hahaha....
Hem harapnye lepas ini aku akan berjaya dalam bidang baru yang akan aku ceburi (macam gempak jer, padahal keje ngan orang jugak.hahaha) ...

Hem sebenarnye aku masih berhajat nak masukkan gambar masa p sipadan lagi ni tapi nanti la lepas ni...aku akan tambah banyak2 lagi lepas ni...daaaaaaaaaaaaaaaaaaa...:-)

No comments:

Post a Comment