Monday, March 30, 2009

Bukankah hanya satu angka???


Aku suka dua angka ni sejak kecil lagi......
dannnnnn..............

Bagi aku nombor ni membawa maksud tersendiri, tapi xde la sampai taksub ok...Tak taksub pun tapi kalau ape2 yang ada nombor ni milik aku, aku suka sangat...Nak tau maksud nombor ni untuk aku, selain mewakili besday aku, nombor ni jugak bagi aku mewakili perangai aku jugak la kot...hem aku suke nombor tiga sebab aku suka jadi antara yang terawal untuk segala-gala tapi bukan bermaksud suke mencapub, juz antara yang dpan, so tiga adalah nombor paling ideal untuk tu, bukan depan sangat n bukan belakang sangat... lapan plak, untuk 'ong' kot, sebab dia pusing-pusing tempat sama jer n ada naik n turun, sama ngan kehidupan kita...
Motif aku cakap pasal nombor ni??? sebenarnya sebab aku pelik dengan sesetengah orang yang selalu cakap pasal angka ni macam ia sesuatu yang penting sangat. contoh perbezaan umur...ada orang selalu tanya engkau umur berapa n si dia umur berape? perbezaan umur berape...sampai ada orang pk itu semua satu halangan...aku pun naik pening memikirkannya...hem bagi aku tak de masalah semua tu...nombor...nombor...nombor....Hanya satu angka je laa...haihhhh pening memikirkan sesetengah orang ni yang rasa sume ni satu halangan besar...ontah lerrrrr...
macam ayu jer aku pening ni.hahaha...pening2 lalatz...
Hem, walaupun aku membebel pasal angka ni tapi jangan salah anggap plak, aku ngan si dia xde masalah umur ni k, kitorang sebaya, duduk sama rendah n berdiri sama tinggi.(betul ker, rasanyer kalau aku pakai high heel macam tinggi sikit) hahaha...


macam ni kot.haha


No comments:

Post a Comment